lørdag den 29. september 2012

En god gerning :)

Efter en hård dag på job lavede jeg lige en overspringshandling og kørte på Mac D.

Menuen endte dog i hænderne på en hjemløs.

Da jeg kørte hjemad ser jeg en meget våd og ussel hjemløs sidde i sin sovepose og ryste.
Uden nogen overvejelser holder jeg ind til siden og stige ud i nattøj og gule clox og forære ham min menu.

Jaja han fryser stadig, men er forhåbentlig lidt mæt nu :)

Hold op hvor folk kiggede på mig!!! Måske skyldes det outfittet ;)

3 kommentarer:

  1. Det synes jeg er ret sejt gjort! :-)

    SvarSlet
  2. Hvor var det bare rigtig sødt gjort.
    Og pyt med alle andre gloede(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde nogle børnebøger(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-13.html

    SvarSlet